Praznik žetve

PRAZNIK ŽETVE 2019

TD Žirovski Vrh vas zopet vabi na njihovo največjo prireditev Praznik žetve. Tridnevno dogajanje na več prizoriščih združuje različne vsebine za različne starostne skupine.

DOBIMO SE POD VELIKIM ŠOTOROM!

Žirovski Vrh še vedno skrbi za druženje domačinov v različnih sekcijah, tako so še vedno živa različna večerna druženja, stari plesi, ohranjajo se zgodbe in stara kmečka opravila. Praznik žetve pa je dogodek, kjer vse to predstavimo tudi širši publiki. Rdeča nit Praznika žetve govori o žetvi, mlačvi, čiščenju žita in drugih opravilih, ki so v preteklosti bili del življenja naših prednikov, danes pa smo jih že skoraj pozabili. Poleg etnološkega dela je prireditev vedno obogatena z bogatim kulturno-zabavnim programom, ustvarjalnimi delavnicami, ogledi kraja in njegovih znamenitosti, odvijajo se različnimi pohodi, stojnicami, na ogled bo različna kmečka mehanizacija, poskrbljeno je tudi za kulinariko.

V večernem programu vas v čase pred sto leti popelje komično obarvana domača kmečka igra v poljanskem narečju. Pestro dogajanje namenjeno različni strukturi obiskovalcev iz leta v leto privablja ljubitelje tradicije, lepih razgledov in kvalitetnega programa. Letos bo igra govorila o odnosih med staro in mlado generacijo na domačiji. Številni spori so marsikje pripeljali do propada kmetije, saj se je gospodar zaradi nesoglasij v družini, zapil.

V nedeljo vas vabimo tudi k udeležbi na stojnicah. V kolikor ponujate zanimive izdelke, vas vabimo v našo sredino.

Vabljeni na Žirovski Vrh!

KAKO PRIDETE DO NAS?

Možnih je več smeri prihoda na prizorišče Praznika žetve:

Najlažji je dostop iz smeri Gorenje vasi, kjer v krožišču zavijete čez Poljansko Soro, nato pa takoj za mostom desno. V nadaljevanju sledite oznakam ''PRIREDITEV TD ŽIROVSKI VRH'' (zemljevid) Ena od možnih varianti prihoda je preko Suhega dola (iz smeri Dobrove, Polhovega Gradca oz. Horjula), kjer vas prav tako usmerjajo označbe za prireditev (zemljevid).  Iz smeri Žirov pa je najbljižja pot po 'Plastuhovi grapi'. V Žireh zavijete za smer Smrečje, nato pa takoj za Zdravstvenim domom greste naravnost za Plastuhovo grapo. Nato sledite oznakam 'PRIREDITEV TD ŽIROVSKI VRH' (zemljevid).

Ob prihodu na prizorišče se držite navodil rediteljev, ki vas bodo usmerili na parkirišče.